La setmana passada vam anar a visitar les classes de 4t, les nostres classes del curs qui ve!!! Els fillets i filletes de 4t ens van explicar què és l'escacs, per així començar a conèixer un dels projectes de centre que començarem el curs qui ve.
També vam aprofitar per pujar a l'aula d'escacs on hi havia els alumnes de 5è i 6è practicant per la competició que van participar divendres a Ferreries.
Ara ja hem pujat l'escala que el curs qui ve emprarem per anar a 3r!!!



















Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada