dimarts, 8 d’octubre del 2024

BENVINGUDA

 Després d'un estiu ple d'aventures, noves experiències i diversió ja tornam a retrobar-nos, i en un obrir i tancar d'ulls ja ha passat quasi un mes d'escola. 

Un mes ple de retrobaments amb companys/es, mestres i personal del centre, rutines i hàbits que ja vam adquirir el curs passat i que en un tres i no res hem tornat a posar en marxa i... un munt de noves experiències, vivences, habilitats, aprenentatges... que ens queden per descobrir al llarg d' aquest curs. 

Reprenem el bloc d'aula com un lloc on compartir el nostre dia a dia de l'aula. Aquí podreu trobar activitats que realitzem de les diferents àrees, material complementàri per estudiar i continuar aprenent, l'enllaç al bloc d'anglès, l'apartat de famílies i alguna sorprese que encara està per arribar...

Esperem que aneu passant per aquí de manera periòdica ja que intentarem actualitzar-lo a mesura que sorgeixin noves experiències d'aula. 

Passau un gran curs!