PROJECTE D'AULA




QUÈ VOLEM SABER DE L’AIGUA?


  • Gisele: L’aigua de la mar és cristal·lina

  • Elena: Quin color és cristal·lina?

  • Fillets: Transparent

  • Inés: Per què l’aigua només es veu quan hi ha una cosa de color darrere?

  • Ari: Per què la gent malgasta l’aigua?

  • Jana: Per què l’aigua de la pluja és tan freda?

  • Gisele: A Brasil és calenta.

  • Elena: De quin color és l’aigua?

  • Faruk: Per què el núvols són foscos quan ha de ploure?

  • Gaia: On va l’aigua de la pluja?

  • Adam: Va a la mar.

  • Nando: Com va a la mar?

  • Gisele: Per què apareix el s’arc de sant martí quan hi ha núvols i sol?

  • Ayla: El sol il·lumina els núvols quan plou.

  • Jana: Per què l’aigua de la pluja fa tanta corrent?

  • Ayla: Per on va l’aigua de les inundacions?

  • Mestra:És bo que hi hagi inundacions?

  • Fillets: Si i no

  • Mestra: És bona l’aigua de les inundacions?

  • Ari: Si no cuidam l’aigua, no plourà i no hi haurà aigua. Necessitam que plogui, té un líquid que va a la font. La necessitam per beure. Els pobres poden beure gràcies a la pluja. Es pot acabar l’aigua?

  • Adam: Sí, és fàcil

  • Jonás: No és tan fàcil

  • Mestra: haurem d’investigar com a bons científics cercant evidències (pistes) que demostrin la hipòtesi correcta.

  • Anni: És de color blau s’aigua.

  • Inés: Per què quan plou fa vent?

  • Mestra: Sempre fa vent quan plou?

  • Jana: Per què cau l’aigua de la pluja.


Després de revisar la conversa de la setmana passada, hem decidit que la gran pregunta que donarà nom al nostre projecte d’aula és…


ES POT ACABAR L’AIGUA??


Per estar al dia del nostre projecte d'aula pitjau damunt la imatge!!










https://www.canva.com/design/DAGRT520NcY/YSVLw_EYW0V6bWKAW6GAHQ/view?utm_content=DAGRT520NcY&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=uniquelinks&utlId=h1a9f11113b










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada