divendres, 7 de març del 2025

ÀVIA COREMA

 Aquesta setmana començam quaresma i com a tradició de Menorca hem pintat una àvia corema. Com l'hem fet un poc petita, i no s'acaben de llegir els propòsits de cada setmana. Aquí vos els deixo escrits, per si els voleu recordar!

Pel que hem xerrat a classe, algun d'ells ens costa un poc cumplir-los a casa, i de vegades a l'escola, així que és un bon moment per a practicar-ho!


1. Recollir la meva habitació.

2. Ajudar a qui ho necessiti.

3. Obeir al pare i a la mare. 

4. Intentar no enfadar-me.

5. Utilitzar les paraules gràcies i per favor. 

6. Alegrar als que estan tristos. 

7. No utilitzar paraules lletges. 



 





dijous, 6 de març del 2025

LA CASA BLAVA DE FRIDA KAHLO

 Estem treballant el projecte de plàstica sobre Frida Kahlo, i ens ha cridat l'atenció com és la seva casa. Ens agrada tant veurer-la que hem decidit publicar els vídeos a classe i així poder-la veure a casa sempre que volguem. 






dimarts, 4 de març del 2025

INICIAM LES PRESENTACIÓNS DE JO VULL MOSTRAR

 El passat dimarts, en Jonás i en Faruk van fer la seva presentació del JO VULL MOSTRAR. 

Ho van fer genial i vam aprendre moltes coses sobre el judo i els periquitos. A més, els companys/es que escolavem la presentació vam valorar l'expressió oral així com els vam donar algun cosell a millorar per a properes exposicions. 

Com que no només és important ser un bon orador, sino que també hem de practicar l'escola, , els/les espectadors/es ens vam autoavaluar l'escolta activa i participació durant les presentacions.

Avui han iniciat les presentacions en Jonás, que ens ha explicat moltes coses sobre el Judo, i en Faruk, que ens ha ensenyat i explicat moltes coses sobre els periquitos. 









Aquesta setmana li ha tocat el torn a n'Ayla, que ens ha demostrat el domini de l'esport que practica, la natació, i en Nando que ens ha vingut a presentar la seva mantis i hem descobert moltes coses sobre els bitxos. 




N'Adan i n'Olivia ens han parlat de temes molt diferents però tots dos super interessants. N'Adam ens ha explicat com es fa per pescar i amb la presentació de n'Olivia hem pogut conèixer Chile i algunes de les coses que feia allà. 




N'Anni i en David ens explicat moltes coses sobre les flors i la taràntula. Amn n'Anni hem conegut gran quantitat de flors i els seus colors. En David ens ha mostrat una taràntula de la seva colecció d'insectes i hem après moltes coses sobre aquest animal. 



Aquesta setmana li ha tocat el torn a n'Elena i a na Gisele. Les dues ens han vingut a presenter l'esport que més els agrada. N'Elena ens ha xerrat dels cavalls i hem vist moltes coses que empra per qualcar. Na Gisele ens ha xerrat de la gimnàstica artística i d'una gran gimnasta. 



Na Gaia, en Blas i na Jana ens han fet unes presentacions interessants. Na Gaia ens ha presentat na Laica, una cussa que va ser la primera en volar a la lluna; i en Blas ens ha xerrat dels seus dos clubs de futbol preferits: At. Villacarlos i el Real Madrid. Na Jana ens ha presentat els seus hamsters i hem après molt. 







MÉS FOTOS