Aquesta setmana començam quaresma i com a tradició de Menorca hem pintat una àvia corema. Com l'hem fet un poc petita, i no s'acaben de llegir els propòsits de cada setmana. Aquí vos els deixo escrits, per si els voleu recordar!
Pel que hem xerrat a classe, algun d'ells ens costa un poc cumplir-los a casa, i de vegades a l'escola, així que és un bon moment per a practicar-ho!
1. Recollir la meva habitació.
2. Ajudar a qui ho necessiti.
3. Obeir al pare i a la mare.
4. Intentar no enfadar-me.
5. Utilitzar les paraules gràcies i per favor.
6. Alegrar als que estan tristos.
7. No utilitzar paraules lletges.













