El passat dimarts, en Jonás i en Faruk van fer la seva presentació del JO VULL MOSTRAR.
Ho van fer genial i vam aprendre moltes coses sobre el judo i els periquitos. A més, els companys/es que escolavem la presentació vam valorar l'expressió oral així com els vam donar algun cosell a millorar per a properes exposicions.
Com que no només és important ser un bon orador, sino que també hem de practicar l'escola, , els/les espectadors/es ens vam autoavaluar l'escolta activa i participació durant les presentacions.
Avui han iniciat les presentacions en Jonás, que ens ha explicat moltes coses sobre el Judo, i en Faruk, que ens ha ensenyat i explicat moltes coses sobre els periquitos.
Aquesta setmana li ha tocat el torn a n'Ayla, que ens ha demostrat el domini de l'esport que practica, la natació, i en Nando que ens ha vingut a presentar la seva mantis i hem descobert moltes coses sobre els bitxos.
N'Adan i n'Olivia ens han parlat de temes molt diferents però tots dos super interessants. N'Adam ens ha explicat com es fa per pescar i amb la presentació de n'Olivia hem pogut conèixer Chile i algunes de les coses que feia allà.
N'Anni i en David ens explicat moltes coses sobre les flors i la taràntula. Amn n'Anni hem conegut gran quantitat de flors i els seus colors. En David ens ha mostrat una taràntula de la seva colecció d'insectes i hem après moltes coses sobre aquest animal.
Aquesta setmana li ha tocat el torn a n'Elena i a na Gisele. Les dues ens han vingut a presenter l'esport que més els agrada. N'Elena ens ha xerrat dels cavalls i hem vist moltes coses que empra per qualcar. Na Gisele ens ha xerrat de la gimnàstica artística i d'una gran gimnasta.
Na Gaia, en Blas i na Jana ens han fet unes presentacions interessants. Na Gaia ens ha presentat na Laica, una cussa que va ser la primera en volar a la lluna; i en Blas ens ha xerrat dels seus dos clubs de futbol preferits: At. Villacarlos i el Real Madrid. Na Jana ens ha presentat els seus hamsters i hem après molt.
MÉS FOTOS













Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada