Dijous passat vam realitzar els tallers de Nadal i ens van venir a ajudar moltes famílies!!!
Gràcies per la vostra col·laboració!
Clicau damunt la foto per accedir a la carpeta d'imatges.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada