POSTALS DE NADAL
PER L'ESCOLA JA COMENÇAM A RESPIRAR AIRES NADALENCS.
AQUESTA SETMANA HEM POSAT EN MARXA LA NOSTRA CREATIVITAT I HEM FET UNA POSTAL PER AL CONCURS QUE ES FA CADA ANY A L'ESCOLA. TOTES I TOTS ENS HEM ESFORÇAT MOLT PER FER UNA POSTAL BEN POLIDA.
UNA VEGADA ACABADES, VAM VOTAR LES TRES QUE MÉS ENS AGRADAVEN I AIXÍ PODER ELEGIR-NE UNA PER AL CONCURS A NIVELL D'ESCOLA.
LA GUANYADORA HA ESTAT LA DE NA JANA!! MOLTA SORT A LA FINAL!!!



Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada